Reklamacije

Zamjena proizvoda za drugi proizvod ili povrat je moguće učiniti u roku od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda od strane kupca ili osobe koju ovlasti, zahtjev za zamjenu ili povrat se šalje na e-mail adresu: [email protected], ili poštom na ured: Avenija Dubrava 2, 10 040 Zagreb.

Naručeni proizvodi pakirani su tako da se uobičajenom manipulacijom u dostavi ne mogu oštetiti. Kupac bi trebao prilikom preuzimanja pregledati pošiljku te ako pakiranje ima vidljivih materijalnih oštećenja ili nedostataka, preporučuje se da kupac odbije primitak iste, budući da postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti u Web Shop CHARM SILVER, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak ili oštećenje.

Ako Kupac utvrdi materijalne nedostatke na robi po primitku, reklamacije te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi na e-mail adresu: [email protected] ili poštom na ured: Avenija Dubrava 2, 10 040 Zagreb.

U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ako se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, Kupac može vratiti artikl na prethodno navedenu adresu, kako bi se reklamacija uvažila na temelju fizičkog dokaza. Ako se pomnim pregledom utvrdi da je došlo do oštećenja proizvoda namjernim/slučajnim mehaničkim postupkom, koji je nastao nakon što je proizvod pregledan i poslan kupcu, reklamacija će se odbiti odnosno osporiti. U takvom slučaju utvrđuje se materijalna odgovornost kupca za kupljeni proizvod.

Također, naglašava se da prema čl. 47. st. 5. Zakonu o zaštiti potrošača NN 19/22, 59/23 - na snazi od 25. 6. 2023. postoji pravo da, ako se materijalni nedostatak na robi pojavi u roku od godine dana od dana prijelaza rizika na potrošača, a trgovac smatra da nedostatak u tom trenutku nije postojao, troškove vještačenja predujmljuje trgovac, a konačno ih snosi trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja. 

Trgovac ne odgovara za materijalne nedostatke na proizvodu koji se pojave nakon dvije godine od kupnje proizvoda. Proizvod koji se reklamira mora biti kupljen putem web shopa CHARM SILVER te po mogućnosti biti predočen uz originalan račun.

Za rješavanje online spora, zadužena je EU platforma za internetsko rješavanje sporova

Dokumenti:

Obrazac za jednostrani raskid ugovora